עורך דין נזיקין בצפון

דיני הנזיקין מאפשרים הגשת תביעה כנגד מי שאחראי לנזק רכוש שנגרם לכם, בין אם עקב מעשה שלו ובין אם בשל מחדל. זהו תחום שמחייב בקיאות ספציפית, ולכן אם נגרם נזק לרכוש שלכם אתם זקוקים לשירותי עורך דין נזיקין בצפון בעל ניסיון רב, במשרד עו"ד רועי זאבי מטפלים בכל המקרים הרלוונטיים לתחום מזה למעלה מ-25 שנים.

כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי וכל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית כזו או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד.

* נזק עקב התנהלות קבלן – רכישת דירה חדשה, או כל נכס אחר, כרוכה בהשקעה של סכומי כסף אדירים. בהתאם, אם התמורה לא זהה לחלוטין למה שהובטח, התוצאה היא עוגמת נפש של ממש וגם נזק כספי חמור. במקרים אלה כדאי לשקול הגשת תביעת נזיקין. בפרט מטפל עו"ד מומחה לנזיקין בצפון במקרים של איחור במסירת הנכס וגם כשישנם ליקויי בנייה שהקבלן מסרב לתקן.
* ניסיון התחמקות של חברת ביטוח – גם חברות ביטוח הן מושא לתביעות. כשחברת הביטוח לא ממלאת את המחויבות שלה על בסיס הפוליסה, רק עזרת עורך דין מיומן מאפשרת את קבלת הפיצוי או השיפוי.
* תביעות נגד רשויות מקומיות – הרשויות המקומיות אחראיות על המרחב הציבורי בתחום השיפוט שלהן. בהתאם מצב שבו רכוש הפרט ניזוק עקב מפגע ברחוב/בכביש, או בכל שטח ציבורי אחר, מאפשר הגשת תביעת נזיקין נגד הרשות שעקב מעשה או מחדל מצידה נגרם אותו נזק.
* נזקים לרכוש עקב מחדל של שכנים – דוגמה נפוצה היא נזילה מדירה של שכנים שאינה מטופלת. במקרה כזה עורך דין לענייני נזיקין יגיש גם תביעה במטרה להוציא צו שיחייב את השכנים לטפל בתקלה וגם תביעת פיצויים.

אחד המרכיבים המשמעותיים בעבודתו של עורך דין נזיקין בצפון הוא מיפוי כל הנזקים שנגרמו לאדם, כך שאפשר יהיה לתבוע פיצוי או שיפוי בגין כל אחד ואחד מהם. במשרד עו"ד רועי זאבי הצטבר כאמור ניסיון רחב היקף במשך בתחום ספציפי זה, במשך למעלה מ – 25 שנים, שהביא להצלחות רבות.

עורך דין נזיקין בצפון עו"ד רועי זאבי

השאירו פרטים:

עוד בנושא
עורך דין חדלות פירעון בחיפה
עורך דין חדלות פירעון בחיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל והמרכז המטרופוליני של צפון הארץ, ובהתאם, מתנהלים בה הליכים כלכליים רבים, ובהם, באופן בלתי נמנע, גם הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. כתוצאה מכך יש

קרא עוד »
עורך דין נזקי רכש עו"ד רועי זאבי
נזקי רכוש

יצוג בתביעות נגד חברות ביטוח בנזקי רכוש תביעות צד שלישי לרבות נזילות, נזקי מים, הצפות, שריפות, נזקי טבע. מתן ייצוג לנתבעים שנתבעו ע"י חברת הביטוח במסגרת תביעות שיבוב או במסגרת

קרא עוד »
רשויות מקומיות

ייצוג רשויות מקומיות בתביעות כספיות; תביעה וגבייה של תשלומי חובה החלים על נכסי מקרקעין ובין היתר אגרות תיעול, היטלי ביוב והיטלי סלילה. התמחות מיוחדת בתביעות נזקי רכוש שבהן מעורבות רשויות

קרא עוד »
נדל"ן

עריכת הסכמי מכר דירות; עריכת הסכמי שכירות; ליווי מוכרים וקונים בעסקאות מכר.

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים:

דילוג לתוכן