ייצוג חייבים בהליכי גביה/הוצאה לפועל

ייצוג חייבים בהליכי גביה/הוצאה לפועל – ביטול הגבלות ועיקולים; ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ;ביטול הגבלת רישיון נהיגה; ביטול עיקול משכורת; אישור לפתיחת חשבון בנק; אישור לפתיחת תיק עוסק מורשה; איחוד תיקים; הסדר חובות.

כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי וכל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית כזו או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד.

עו"ד הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל הוא איש מקצוע אשר מתייצב לצד אדם שמוצא עצמו במצב רגיש מאוד: גם חובות שאין ביכולתו לשלם וגם תיק שנפתח כנגדו ע"י ע"י נושה באחת מלשכות ההוצאה לפועל. בסיטואציה כזו נדרשת פעולה מדויקת על-מנת להיחלץ מהצרה ובתנאים האופטימליים. משרד עו"ד רועי זאבי מטפל בתיקי הוצאה לפועל מזה שנים רבות, במהלכן ייצג נושים רבים לרבות תאגידים בנקאיים שונים, וכן חייבים, ובהתאם, רכש בקיאות רחבת היקף שמתורגמת לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

למה כדאי להיעזר בשירות של עו"ד הוצאה לפועל?

* מידע - עורך דין מומחה להוצאה לפועל מספק לכם מידע יקר ערך. למשל, מה מותר לעקל ומה לא, אילו סנקציות עלולות להיות מוטלות על חייב בכל שלב, ועוד. ללא מידע שמתקבל מגורם מוסמך קשה ולמעשה בלתי אפשרי לקבל החלטות נכונות. * צמצום המגבלות למינימום - אדם שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל עלול לגלות שהוטלו עליו מגבלות משמעותיות. ביניהן: איסור יציאה מהארץ, עיקול חשבון בנק, עיקול משכורת ועוד. בעזרת עורך דין מיומן ניתן לצמצם את הפגיעה, ולהמשיך לקיים שגרה סבירה. * פתרון יעיל ומהיר - התעלמות מחובות, ובוודאי שהתעלמות מהליכי הוצאה לפועל, רק מחמירות את המצב. החובות צוברים ריבית והוצאות נוספות עקב הליכי ההוצאה לפועל, והתסבוכת הולכת ומעמיקה. בעזרת עורך דין שזהו תחום המומחיות שלו ניתן לגבש פתרון, בזמן קצר וביעילות.

פתיחת דף חדש בתנאים מיטביים

מהות השירות של עו"ד הוצאה לפועל היא סיוע במימוש המטרה האמיתית של כל מי שנקלע לחובות שהוא מתקשה לפרוע: הסדרת החובות ופתיחת דף חדש בתנאים מיטביים. על-מנת להשיג את המטרה זו נדרש מצד אחד שיתוף פעולה עם הנושים ובאי כוחם במטרה לנסות ולגבש מתווה להסדרת החובות תוך עצירת הליכי הגביה האגרסיביים, ומצד שני גם עמידה נחושה על האינטרסים של החייב. משרד עו"ד רועי זאבי פועל בהתאם, ומביא לידי ביטוי איזון נכון בין שני הקטבים הנ"ל - על-מנת לגבש פתרון יסודי לחובות. השירות נשען על למעלה מ-25 שנות ניסיון, על מחויבות אמיתית לכל אדם שפונה לעזרה ועל היכרות מעמיקה בדיני הוצאה לפועל.

עורך דין לענייני הוצאה לפועל

רשות האכיפה והגבייה, ולשכות ההוצאה לפועל שנכללות בה, הן גופים הכרחיים. המטרה ברורה : לאפשר גביית חובות יעילה ממי שלא פורעים את ההתחייבויות שלהם, כשיש לכך היתכנות כלכלית, ובמקרים אחרים - גיבוש הסדר שישקף גם את האינטרסים של בעלי החוב וגם את אלה של החייבים (ובפרט האפשרות לשיקום כלכלי, מתוך הבנה שחובות נוצרים לאו דווקא במזיד, אלא במקרים רבים עקב הנסיבות). במשרד עו"ד רועי זאבי מסייעים הן לחייבים והן לבעלי חוב, מתוך מיומנות גבוהה ובאחריות הנובעת מההבנה שלהליכי ההוצאה לפועל יכולות להיות השלכות משמעותיות.

איך לבחור עורך דין לענייני הוצאה לפועל?

* ניסיון - כמו שירותים רבים אחרים, גם ייעוץ וליווי של עורך דין מומחה להוצאה לפועל משתדרג ככל שלאיש המקצוע ותק רב יותר והצלחה מוכחת. הניסיון מתורגם גם להיכרות טובה יותר עם מערכת רשות האכיפה והגבייה, גם להבנה טובה יותר של דרך הפעולה הנכונה בכל מצב וגם לזיהוי מוקדם של מוקשים אפשריים בתהליך (וכמובן נטרולם). * שקיפות - חשוב להבהיר : עורך דין מומחה להוצאה לפועל ביכולתו לסייע במידה רבה לחייב. התועלת גבוהה מאוד גם כשהלקוח הוא בעל חוב. יחד עם זאת, יש גם מגבלות הנובעות מהמציאות ולכן עורך דין אמין מקפיד קודם כל על שקיפות, ונמנע מלהבטיח הבטחות שאותן לא יוכל לקיים בוודאות. * זמינות - אדם שהסתבך בחובות, ובנוסף כבר מתנהלים נגדו הליכי הוצאה לפועל, זקוק לתמיכה ולידיעה שיש מי שניצב לצידו בכל נקודת זמן. בהתאם עוד איכות הכרחית היא זמינות.

יכולות מקצועיות גבוהות - ויחס אישי

בנוסף לכל האיכויות הנ"ל, עורך דין לענייני הוצאה לפועל נדרש לשלב בין יכולות מקצועיות גבוהות ליחס אישי. הסיבה לכך היא כאמור הרגישות של הנושא, והקושי להתמודד איתו בלי תמיכה בכל ההיבטים. עו"ד רועי זאבי מטפל בתיקי הוצאה לפועל ובחובות כבר למעלה מ - 25 שנים, במהלכן צבר ניסיון רב, והכל תוך התאמת הטיפול לנסיבות כל מקרה ומקרה, במטרה להוביל לפתרון הנכון והיעיל ביותר.
הקודם
הבא
עורך דין לענייני הוצאה לפועל עו"ד רועי זאבי

השאירו פרטים:

עוד בנושא
עורך דין חדלות פירעון בחיפה
עורך דין חדלות פירעון בחיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל והמרכז המטרופוליני של צפון הארץ, ובהתאם, מתנהלים בה הליכים כלכליים רבים, ובהם, באופן בלתי נמנע, גם הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. כתוצאה מכך יש

קרא עוד »
רשויות מקומיות

ייצוג רשויות מקומיות בתביעות כספיות; תביעה וגבייה של תשלומי חובה החלים על נכסי מקרקעין ובין היתר אגרות תיעול, היטלי ביוב והיטלי סלילה. התמחות מיוחדת בתביעות נזקי רכוש שבהן מעורבות רשויות

קרא עוד »
הסדר נושים חדלות פירעון
הסדר נושים חדלות פירעון

חובות שאין יכולת כלכלית לפרוע במלואם מייצרים סיטואציה סבוכה ורגישה. קודם כל, ישנה אי נעימות כלפי הנושים, וזאת מפני שמרבית החייבים לא הגיעו למצב זה מתוך כוונת זדון, ולמעשה, בלא

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים:

דילוג לתוכן